Welcome Note

Terima kasih kerana singgah di One Malaysia Blogshops.One Malaysia Blogshops berazam untuk menjadi directory blog bisnis untuk semua blog bisnis Online di Malaysia. Kepada yang ingin kongsikan link sila tinggalkan diruang komen atau chatbox. Kepada yang ingin bertukar banner sila klik Banner exChange, untuk iklan dan blog review sila klik button iklan dan blog review (Offer PERCUMA). Selamat maju jaya.

Anda pelawat yang ke sekarang bersama teman-teman yang lain dan jangan lupa ya  Subscribe untuk dapat berita terkini

Friday, October 16, 2009

SaudaCare di Berita Harian dan Harian Sinar

JOOOMM...Berhijrah Kepada Makanan Sunnah.! HIDUP SIHAT DAN BERTENAGA DENGAN SUNNAH!

SaudaCare melangkah semakin jauh. Sudah 3 kali iklan SaudaCare telah keluar di Harian Sinar. Alhamdulillah dalam masa terdekat preview Minyak Dara Habbatus Sauda, SaudaCare juga akan keluar di akhbar Berita Harian dan Majalah Potensi.




Kepada teman-teman yang ingin menjadi RAKAN USAHAWAN ini adalah pengalaman paling baik untuk kita bersama-sama membina perniagaan daripada bawah dan insyallah dengan izin Allah swt, SaudaCare akan menjadi produk yang disegani dalam tempoh 1-2 tahun kelak.



Cubalah keberkesanan MINYAK DARA HABBATUS SAUDA kami yang diproses dari perahan pertama menggunakan ORGANIC COLD PRESS serta dikawal mutu pengeluarannya sila klik @ PESANAN dan kepada yang nak jadi RAKAN USAHAWAN klik @ Rakan Usahawan SaudaCare atau sms dengan menaip ANSAR INFO hantar ke 36553.(Modal permulaan perniagaan yang kecil tetapi mempunyai nilai PERNIAGAAN Jutaan Ringgit). Kepada Usahawan yang hendak mempromosi secara online di blog ANDA sila daftar secara percuma dan promosikan banner SaudaCare di blog ANDA. ANDA akan dapat RM10 untuk setiap botol yang terjual melalui blog ANDA. Klik @ DAFTAR.

6 comments:

Anonymous said...

Excuse, that I interrupt you, I too would like to express the opinion.

Anonymous said...

Prompt reply, attribute of mind :)

Anonymous said...

You are mistaken. I suggest it to discuss. Write to me in PM, we will talk.

Anonymous said...

And it has analogue?

Anonymous said...

It absolutely agree with the previous message

عبده العمراوى said...




شركة تسليك مجارى براس تنورة
شركة عزل اسطح بالاحساء

Seminar Gandakan Duit dengan Blog

Shopping Directory (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

Multi Produk (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

Hotel dan Homestay (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

Muzik dan Movie (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI RUANGAN KOMEN ATAU CHATBOX JIKA ANDA INGINKAN LINK ANDA DISENARAIKAN KE DALAM DIREKTORI MALAYSIA BLOGSHOP.

Ada pesanan ke?