Welcome Note

Terima kasih kerana singgah di One Malaysia Blogshops.One Malaysia Blogshops berazam untuk menjadi directory blog bisnis untuk semua blog bisnis Online di Malaysia. Kepada yang ingin kongsikan link sila tinggalkan diruang komen atau chatbox. Kepada yang ingin bertukar banner sila klik Banner exChange, untuk iklan dan blog review sila klik button iklan dan blog review (Offer PERCUMA). Selamat maju jaya.

Anda pelawat yang ke sekarang bersama teman-teman yang lain dan jangan lupa ya  Subscribe untuk dapat berita terkini

Wednesday, August 19, 2009

Banner exChange

(Dapatkan Penawar Selsema Babi) One Malaysia Blogshops sangat mengalu-alukan kepada rakan-rakan usahawan yang ingin buat Pertukaran BANNER (Banner exChange). Ini pun salah satu kaedah marketing yang baik. Untuk pengetahuan teman-teman blog One Malaysia Blogshops sekarang sedang dipromosi di FACEBOOK untuk jangka masa 1 tahun. Insyallah trafik akan terus meningkat jadi memang tak rugilah kepada yang nak buat Blog exChange.

1malaysiamall



CUMA buat sementara waktu ini One Malaysia Blogshops hanya menerima banner bersaiz 125 x 125 dan 200 x Y sahaja. Kepada yang kurang mahir buat banner bersaiz 125 x 125, teman-teman boleh menggunakan kemudahan di Free125Card untuk buat banner dengan macam-macam pilihan design. Kepada yang nak tukar Banner sila pick up code yang telah disediakan kemudian maklumkan kepada kami melalui chat box atau ruangan komen.

Kepada teman-teman yang nak iklankan atau review blog atau produk, kita ada Promosi MERDEKA dimana semua iklan dan review adalah PERCUMA sehingga 30/9/2009. Untuk maklumat lanjut sila klik iklan dan blog review.

Kepada teman-teman yang hendak mendapatkan latest update sila subsribe RSS dan follow Twitter @ http://twitter.com/balqis786 serta Facebook @ http://facebook.com/balqis786

Selamat maju jaya kepada semua Usahawan Maya....

6 comments:

ezacollection said...

jom xchange banner

zack said...

Exchange baner

Link Http://www.zackjusmate5.com

Saya dah exchange baner blog bisnis 1malaysia dalam website saya

Anonymous said...

Visit http://www.dofollowarticles.com to post articles in the following categories: ebay.co.uk, hell, producing, expat, conversation, complications, fabric and more...

Anonymous said...

Visit http://www.dofollowarticles.com to post articles in the following categories: clownfish, robotics, DSL, rot, ELAINE, military, churn and more...

Unknown said...

image source best replica designer click reference navigate to this site click to find out more Dolabuy Loewe

Anonymous said...

أفضل 6 طرق للحفاظ على نظافة مسكنك

Seminar Gandakan Duit dengan Blog

Shopping Directory (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

Multi Produk (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

Hotel dan Homestay (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

Muzik dan Movie (Klik Shaw All untuk lihat semua blog)

SILA TINGGALKAN LINK ANDA DI RUANGAN KOMEN ATAU CHATBOX JIKA ANDA INGINKAN LINK ANDA DISENARAIKAN KE DALAM DIREKTORI MALAYSIA BLOGSHOP.

Ada pesanan ke?